26.1.2010

everyone has so much to say

Mun piti kirjottaa tänään tänne joku suht järkevä postaus, mutta mun asut on talvisin vaan niin tylsiä, kun pitää pukea niin paljon päälle ettei tonne jäädy. Eikä aamusin oikein jaksa miettiä mitä päällen pistää, kun just ja just pääsee väsymykseltää ylös sängystä.
Hirveestä väsymyksestä huolimatta mä sitten jotenkin päädyin Lialle pelaamaan gh:ta. Ja päivän ainoo julkasukelpoinen kuva on tässä.

Lia varmaan tappaa mut kun näkee tän kuvan.


Mut nyt meen jatkamaan iltaa suklaalevyn ja englanninkirjan seurassa.


- Maiju


3 kommenttia:

nea kirjoitti...

damdidaa everyone has*
sorri :D oli ihan pakko häiritä turhimmalla kommentilla

laita kuvaa sun tukasta!

nea kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
you and me kirjoitti...

juu voin mä laittaa sitten kun vaan jaksan/saan otettua jonkun jossa se näkyy kunnolla :) oon kyllä jo nyt aika valmis kasvattamaa vähän ja värjäämään ruskeeks.